Wednesday, 18 March 2009

How Art Thou So Rich??

Courtesy Cdr. (Retd) BB Khilari


BJP bashing by the media is true and has picked up steam during the last few months. But the negative effect of this for the BJP can happen only in Metros and bigger cities and does not really percolate to the rural masses. Even in metros and bigger cities, the populace is generally aware of the biased media and is quick to catch on with the pre-planned strategy of the media. In the net analysis, the total negative effect may not be such as being expressed by concerned participants on this forum. There is , however, a need to spread the word around and expose the larger conspiracy involved to as many people as possible through out the country by using the electronic media and I sincerely request all visitors of this portal take that bit of extra initiative and spread the word around to all known contacts of the following facts:

Recent Gujarat elections have witnessed unaccountable money paid to media persons of both, print and electronic by Saudi Arabia to discredit Modi and the Hindutva forces, which Media did very faithfully without success.

There are several major publishing groups in India , the most prominent among them being
the Times of India Group, the Indian Express Group, the Hindustan Times Group, The Hindu group, the Anandabazar Patrika Group, the Eenadu Group, the Malayalam Manorama Group, the Mathrubhumi group, the Sahara group, the Bhaskar group, and the Dainik Jagran group.

Let us see the ownership of different media agencies.

NDTV, A very popular TV news media is funded by Gospels of Charity in Spain. Supports Communism. Recently it has developed a soft corner towards Pakistan because Pakistan President has allowed only this channel to be aired in Pakistan

Indian CEO, Prannoy Roy, is co-brother of Prakash Karat, General Secretary of the Communist party of India . His wife and Brinda Karat are sisters.

India Today , which used to be the only national weekly which supported BJP is now bought by NDTV!! Since then the tone has changed drastically and turned into Hindu bashing.

CNN-IBN: This is 100 percent funded by Southern Baptist Church with its branches all over the world with HQ in US. The Church annually allocates $800 million for promotion of its channel. Its Indian head is Rajdeep Sardesai and his wife Sagarika Ghosh.

Times Group List:

Times Of India, Mid-Day, Nav-Bharth Times, Stardust, Femina, Vijay Times, Vijaya Karnataka, Times now (24- hour news channel) and many more...

Times Group is owned by Bennett & Coleman. 'World Christian Council" & does 80 percent of the Funding, and an Englishman and an Italian equally share balance 20 percent. The Italian Robertio Mindo is a close relative of Sonia Gandhi.

Star TV: It is run by an Australian, who is supported by St. Peters Pontifical Church Melbourne.

Hindustan Times: Owned by Birla Group, but hands have changed since Shobana Bhartiya took over. Presently it is working in Collaboration with Times Group.

The Hindu: English daily, started over 125 years has been recently taken over by Joshua Society, Berne , Switzerland . N. Ram's wife is a Swiss national.

Indian Express: Divided into two groups. The Indian Express and new Indian Express (southern edition) . ACTS Christian Ministries have major stake in the Indian Express and latter is still with the Indian counterpart.

Eeenadu: Still to date controlled by an Indian named Ramoji Rao. Ramoji Rao is connected with film industry and owns a huge studio in Andhra Pradesh.

Andhra Jyothi: The Muslim party of Hyderabad known as MIM along with a Congress Minister has purchased this Telugu daily very recently.

The Statesman: It is controlled by Communist Party of India.

Kairali TV: It is controlled by Communist party of India (Marxist)

Mathrubhoomi: Leaders of Muslim League and Communist leaders have major investment.

Asian Age and Deccan Chronicle: Is owned by a Saudi Arabian Company, with its chief Editor M.J. Akbar.
> > Gujarat riots which took place in 2002 where Hindus were burnt alive, Rajdeep Sardesai and Bharkha Dutt working for NDTV at that time got around 5 Million Dollars from Saudi Arabia to cover only Muslim victims, which they did very faithfully. Not a single Hindu family was interviewed or shown on TV whose near and dear ones had
been burnt alive, it is reported.

Tarun Tejpal of < >Tehelka.com regularly gets blank cheques from Arab countries to target Hindus only, it is said.

The ownership explains the control of media in India by foreigners. In my opinion this invasion of Bharat by the foreign and communist media is a much graver invasion than that of Mohammed Bin Tughlaq , designed to fool the innocent Indian Muslims, Christians and other citzens, who do not have access to such facts or are not aware of its implications, and thus continue to mis-rule this great Nation compromising the larger interests of its citizen.

The result is obvious.
PONDER OVER THIS. NOW YOU KNOW WHY EVERY ONE IS AGAINST THE TRUTH, HOW VERY SAD AND DISGUSTING!
Please pass these facts on to as many contacts as possible. Let them know who feeds them with biased news and information and yet call themselves secular.

Cdr. (Retd) BB Khilari